Tiden flyger och sommaren kommer

Äntligen mår jag bättre. Jag ber så mycket om ursäkt för det enorma glappet i skrivandet. Men varken tiden eller orken har räckt till.
Om bara 16 dagar är det dags - massor har gjorts men än finns det att göra.

Jag avslutade min sjuka vecka med morsdag i söndags. Oskar mamma och min med familj kom över samt Oskars bror med familj och min farmor. Vi gjorde likadant förra året och det blev så mysigt så vi tänkte fortsätta med det som en tradition. Dock hade vi inte samma tur med vädret detta år så det blev till att sitta inomhus.
Efter sill till förrätt, grillade vi karré på Paulo Robertos vis. Mums! Efter blev det en enkel sockerkaka men med ett lager lemon curd i mitten (tack Lotta!) till kaffet.

I tisdags hade vi möte med vår präst, Hanna. Hon frågade om allt möjligt om oss och vi beslutade om musik och texter. Det var efter det min nervositet satte in. Jag tror det kan ha varit att det blev mycket mer verkligt och påtagligt att vara där vid kyrkan och prata med en präst om hur allt ska gå till.

Jag tror hur som helst att det kommer bli fint och lyckat. Hoppas bara vi kan få sådant här soligt väder som det är i dag på bröllopsdagen också!


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback