The BIG apple

Wow, nu är vi verkligen i New York. Staden som aldrig sover. Det har dock vi gjort - somnade klockan 6 lokal tid igår och sovit i tolv timmar nu. Tror faktiskt att vi behövde det efter all sömnbrist under förra veckan.

Flygresan gick smärtfritt. Ok med benutrymme och egen skärm i stolen framför med filmer, spel och musik. God mat också för den delen.

Hotellet - Room mate grace - ligger mer centralt än vad vi trodde - vi ser Time Square härifrån. Vi är alltså bara ett stenkast bort från musikalernas huvudgata Broadway som definitivt kommer besökas av oss!

När vi kom upp på vårat rum igår hade Oskar kompisar, som är här i New York sedan i fredags, placerat en flaska skumpa och ett kort på frihetsgudinnan på rummet som hälsade oss välkomna!

Middag intogs på Hard Rock Café på Time square. Ett gigantiskt ställe med otroliga hamburgare.

Idag börjar shoppingen, så vi får se hur många väskor vi kommer hem med...

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilka gulliga (tuffa) kompisar Oskar har, ska ni träffa dem? Skönt med benutrymme, sköna stolar och egen TV när man reser så långt.

Kram fr mamma & Co

2010-06-23 @ 11:02:34
Postat av: Eva

Hej igen! skrev nyss men det försvann. vilka gulliga (tuffa) kompisar Oskar har!:) Ska ni träffa dem?

Ha en bra dag.

Kram fr mamma

2010-06-23 @ 11:05:37

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback