En dag kvar...!

Så har vi slutligen kommit fram till den sista dagen innan bröllopet. Ett års planerande, fixande, tänkande och klurande ska vara färdigställt och det slutgilltiga resultatet vara inom räckhåll.
Alla små idéer måste vara klara eller slopas. Visionerna om hur allt ska vara och se ut måste vara sammansatta.
Det är nu eller aldrig som det gäller.

Vi får tillgång till lokalen idag och ska ställa i ordning allt. Fixa med dukning och pynta så vi får det mysigt. Ser en lång kväll framför mig.

Imorgon ska både tårtor och blommor hämtas och vi själva ska hinna göra oss i ordning. Om tiden räcker eller inte får vi se - det är ju inte så vi kan skjuta upp det hela.

Stressen har nog faktiskt övergått i ett lugn. Det blir vad det blir - vilket nog faktiskt blir väldigt bra.
Nervositeten däremot kommer nog att bli mer och mer påtaglig. Får se om jag lyckas säga rätt framme vid altaret!

It's now or never..!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback