Sommaridyll en vanlig onsdag

Otroligt egentligen hur man kan få en helt vanlig onsdagskväll att bli mysig och härlig.
När jag kom hem igår skalade jag först färskpotatis. Sedan gick jag ner till sjön och tog mig ett kvällsdopp i det ljumna, stilla vattnet. Längre bort dök några från ett berg och solen var fortfarande gassande varm.
När jag kom hem igen var Oskar på ingång så jag kokade potatisen, hämtade gräslök i trädgården och hällde upp en iskall öl till sillen som vi intog i kvällssolen på altanen.

Kan det bli mer idylliskt och härligt?


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej, nej det låter underbart! Passa på njut av den härliga värmen och ljumma!kvällar. Inte ens hos oss stormar det:) utan vi kan sitta ute och äta.

Kram/mamma

2010-07-15 @ 17:09:37
Postat av: Sanna

Gu va mysigt det låter!! Blir riktigt avis!!

2010-07-15 @ 21:03:45
URL: http://sannatassa.bloggagratis.se
Postat av: Josse

Ja, det var faktiskt riktigt skönt. Igår var jag på Thaibåten i Skanstull på after work - kändes ett tag som man var i Thailand med kombiantionen av deras inredning, mat, drinkar och den gassande solen.

2010-07-16 @ 13:17:37

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback