En hel månad

Så har det gått en hel månad sedan vi sa ja, sedan den stora dagen och det otroliga kalaset.
Wow.
Det känns som om det var häromdagen, men ändå långt bort för vi hunnit med så
mycket sedan dess.
Det börjar bli naturligt att kallas Lynxén; det dyker upp på både brev och vi bokar bord i namnet etcetera. Det börjar också kännas allt naturligare att kalla Oskar för min man och han i sin tur att kalla mig fru.
Själva känslan att vara nygift däremot känns lite som att vara nykär; man har en romantisk och mysig känsla runt allt man gör. Konstigt så här efter drygt 5 år, men underbart såklart.

För att dagen till ära fira vårat första jubileum - alltså en månad som gifta - så tog vi en tur i Skyview på Globen här i Stockholm. Vädret kunde inte ha varit bättre då det var klarblå himmel så vi såg så långt våra ögon tillät oss. Otroligt vackert!

Efter åkte vi till Sickla och såg filmen Knight & Day på bio. Den var rolig och Diaz och Cruise gjorde faktiskt ett bättre jobb än Heigl och Kutcher i den liknande filmen Killers.

Bra dag helt enkelt.

 

Igår var det ingen speciell dag, men det stoppar inte oss från att hitta på grejor ändå. Efter en lång och skön frukost med kaffe och ciabatta, åkte vill till Gustavsbergs porslinsfabrik och köpte ett par tallrikar vi saknade till vår servis.
Sen åkte vi vidare till Grisslinge där vi mötte upp mamma, pappa och Isabelle. Vi badade, fikade och njöt!
På kvällen blev det middag hos Vitkor och Ingela med grillat - gott!

  



Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken utsikt! mysigt. Ja man ska fira allt man kan fira!:) Födelsedagar, namnsdagar, träffdagar, förlovningsdag, bröllopsdag, examen mm mm Helt rätt.

Kram

2010-07-20 @ 15:41:41

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback