OSA

Så har sista 'om-svar-anhålles' dagen för middagen varit. Inte klokt hur fort det har gått. När vi skickade inbjudningarna så var det nästan 3 månader och nu nu har de månaderna gått.
Det är fantastiskt många som kan komma vilket verkligen är väldigt roligt. Det är ju en sådan dag som man vill dela med så många som det går och det är kul att så många känner likadant!

Vi trodde nog att vi skulle hunnit med mer under dessa tre månader än vad vi gjort, men det känns nog inte så stressigt än i alla fall. Vi vet vad som behövs göras och jag vet att vi kommer få det gjort. Vi båda arbetar bättre under press!

Nu är det bara att kontakta cateringen och berätta hur många vi blir!

En uppmaning till er som kommer: Det är väldigt få som har svarat på om ni vill åka Bröllopsbussen mellan kyrkan och lokalen. Vi vill inte hyra en buss om ingen vill åka den och vi måste veta hur stor vi behöver så det vore jättebra om ni kunde sms:a eller maila så snart som möjligt om hur ni vill göra :)


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-mail: (publiceras ej)

Min URL/bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback